האם אתה בן זוג שתלטן?

התאהבות זה דבר כייפי, זה מתחיל מפרפרים בבטן, וממשיך לידיעה שיש מי שידאג לך ויש לך חבר הכי טוב שתמיד יקבל אותך כמו שאתה. אלא אם אתה שתלטן. בני זוג שתלטנים תמיד ינסו לשנות אותך כי הם יודעים הכי טוב והתוצאה? לא מה שבאמת רצית או דמיינת. אם הדברים לא הולכים לך כמו שחשבת, כדאי שתבדוק אם אתה בן זוג שתלטן…

מה הקוד?
אין מצב שאתה לא יודע את הסיסמא לפלאפון של בת הזוג שלך. ברגע שמגיע סוף יום אתה מחטט לה בכל האפליקציות האפשריות שיש לה. וברגע של חולשה אמתית, בלי שתשים לב אפילו אתה גם בודק לה את היסטוריית הגלישה.
התוצאה, היא שונאת את זה אבל אוהבת אותך אז מעלימה מזה עין, אבל בנינו, אם היא רוצה להסתיר משהו היא תמיד יכולה למחוק תיעודים ולשמור לעצמה את מה שהיא חוששת לחלוק.

הודעות "אהבה"
היא הלכה עם חברות לבית קפה? "הגעגועים" שלך גורמים לך לשלוח לה אינספור הודעות מתעניינות, שבמילים אחרות הן הודעות מעקב. תכלס אתה מציק לה ואין לך שליטה על זה בכלל. אתה חייב לדעת מה היא עושה בכל רגע בלעדייך ויש תקווה קלה שהיא תמיד תהנה פחות בלעדייך.
התוצאה, היא תענה לך מה שאתה רוצה לשמוע אבל בתוך תוכה צריכה כמה שעות איוורור ממך. היא מוכנה לספוג הודעות של כמה שניות כל כמה דקות ולבלות בשקט עם אחרים.

מי זה?
הטלפון צלצל? אתה לא מסוגל לתת לה לסיים את השיחה בלי לשאול כמה פעמים מי זה? מה הוא רוצה? מנסה להקשיב לשיחה, מבקש לשים את השיחה על רמקול אפילו.
היה צליל של בקשת חברות בפייסבוק? אתה חייב לדעת מי הבנאדם ואיך הם מכירים.
התוצאה, יש סיכוי שיום אחד תשים את הטלפון על שקט ופשוט תסנן שיחות לידך ואם היא יותר מתוחכמת אז תדאג להעביר מסר לכל המתעניינים לדבר אתה בשעות מסוימות ולהראות לך שאין לה חיים מלבדך. העיקר תרד ממנה.

אני קובע!
יש בניכם חילוקי דעות? אתם לא מסכימים? אתה משתגע! איך יכול להיות שהיא לא איתך באותו ראש? אתה מתחיל להרגיש אבוד ואז לכפות עצמך עליה. עכשיו אתה באובססיה להפוך את היוצרות ולהיות הצודק שמוביל. אתה זקוק לכוח הזה.
התוצאה, היא לומדת להפסיק להתווכח, השיחות הופכות אנמיות רק כדי לא להיכנס לפינות כאלה. איזה שעמום?! אתה באמת רוצה אותה כנועה ומשעממת?

להיות תלוי
יש לבת הזוג שלך שאיפות ורצונות להתפתח? בשמחה אבל לא בלי האישור שלך.
אתה חייב שהיא תהיה תלויה בך בצורה כזו או אחרת, שתקבל את האישור שלך כי אתה צריך לשלוט בסיטואציה ובכל מה שקשור אליך בצורה עקיפה גם.
אם זה לא לרוחך אתה מוריד לה את הביטחון העצמי וגורם לה להבין שהמחשבה שלה לא ריאלית ואתה יודע טוב יותר.
התוצאה, הורדת לה את הביטחון, היא חוששת לעשות צעד בלעדייך והיא מאבדת את הזהות של הבחורה החיננית בה התאהבת. הצלחת לשנות אבל לא לטובה.

בגדול אתה פשוט מפעיל כוח במערכת היחסים שלך ל"טובת" הקשר כמובן אבל בפועל אתה פועל באגואיסטיות כי אתה זקוק לשליטה. אין ספק שזה עולה לך בהרבה מריבות בקשר ושני דברים יכולים לקרות מזה- פרידה או כניעה מהצד השני, ואין לי ספק שאתה לא רוצה את שתי האופציות בקשר בריא ומקדם. אם אתה מוצא עצמך לפחות בשתי דוגמאות- אתה בן זוג שתלטן!

לא רוצה יותר להיות שתלטן? מבין שזו לא הדרך ליהנות מזוגיות עמוקה ובריאה?
אפשר גם אחרת! לפרטים נוספים לחץ כאן!