האם את בת זוג אובססיבית?

התאהבות זה דבר כייפי, זה מתחיל מפרפרים בבטן, וממשיך לידיעה שיש מי שידאג לך ויש לך חבר הכי טוב שתמיד יקבל אותך כמו שאת. אלא אם את שתלטנית. בני זוג שתלטנים תמיד ינסו לשנות אותך כי הם יודעים הכי טוב והתוצאה? לא מה שבאמת רצית או דמיינת. אם הדברים לא הולכים לך כמו שחשבת, כדאי שתבדקי אם את בת זוג שתלטנית…

מה הקוד?
אין מצב שאת לא יודעת את הסיסמא לפלאפון של בן הזוג שלך. ברגע שמגיע סוף יום את מחטטת לו בכל האפליקציות האפשריות שיש לו. וברגע של חולשה אמתית, בלי שישים לב אפילו את גם בודקת לו את היסטוריית הגלישה.
התוצאה, הוא שונא את זה אבל אוהב אותך אז מעלים מזה עין, אבל בנינו, אם הוא רוצה להסתיר משהו הוא תמיד יכול למחוק תיעודים ולשמור לעצמו את מה שהוא חושש לחלוק.

הודעות "אהבה"
הוא נפגש עם חברים באיזה בר? "הגעגועים" שלך גורמים לך לשלוח לו אינספור הודעות מתעניינות, שבמילים אחרות הן הודעות מעקב. תכלס את מציקה לו ואין לך שליטה על זה בכלל. את חייבת לדעת מה הוא עושה בכל רגע בלעדייך ויש תקווה קלה שהוא תמיד תהנה פחות בלעדייך.
התוצאה, הוא תענה לך מה שאתה רוצה לשמוע אבל בתוך תוכו צריך כמה שעות איוורור ממך. הוא מוכן לספוג הודעות של כמה שניות כל כמה דקות ולבלות בשקט עם אחרים.

מי זה?
הטלפון צלצל? את לא מסוגלת לתת לו לסיים את השיחה בלי לשאול כמה פעמים מי זה? מה הוא רוצה? מנסה להקשיב לשיחה, מבקשת לשים את השיחה על רמקול אפילו.
היה צליל של בקשת חברות בפייסבוק? את חייבת לדעת מי הבנאדם ואיך הם מכירים.
התוצאה, יש סיכוי שיום אחד ישים את הטלפון על שקט ופשוט יסנן שיחות לידך ואם הוא יותר מתוחכם אז ידאג להעביר מסר לכל המתעניינים לדבר אתו בשעות מסוימות ולהראות לך שאין לו חיים מלבדך. העיקר תרדי ממנו.

אני קובעת!
יש בניכם חילוקי דעות? אתם לא מסכימים? את מאבדת את זה! איך יכול להיות שהוא לא איתך באותו ראש? את מתחילה להרגיש אבודה ואז לכפות עצמך עליו. עכשיו את באובססיה להפוך את היוצרות ולהיות הצודקת שמובילה. את זקוקה לכוח הזה.
התוצאה, הוא לומד להפסיק להתווכח, השיחות הופכות אנמיות רק כדי לא להיכנס לפינות כאלה. איזה שעמום?! את באמת רוצה אותו סמרטוט רצפה?

להיות תלויה
יש לבן הזוג שלך שאיפות ורצונות להתפתח? בשמחה אבל לא בלי האישור שלך.
את חייבת שהיא תהיה תלויה בך בצורה כזו או אחרת, שיקבל את האישור שלך כי את צריכה לשלוט בסיטואציה ובכל מה שקשור אליך בצורה עקיפה גם.
אם זה לא לרוחך את מורידה לו את הביטחון העצמי וגורמת לו להבין שהמחשבה שלו לא ריאלית ואת יודעת טוב יותר.
התוצאה, הורדת לו את הביטחון, הוא חוששת לעשות צעד בלעדייך והוא מאבד את הזהות של הגבר כבר בו התאהבת.
הצלחת לשנות אבל לא לטובה.

בגדול את פשוט מפעילה כוח במערכת היחסים שלך ל"טובת" הקשר כמובן אבל בפועל את פועלת באגואיסטיות כי את זקוקה לשליטה. אין ספק שזה עולה לך בהרבה מריבות בקשר ושני דברים יכולים לקרות מזה- פרידה או כניעה מהצד השני, ואין לי ספק שאת לא רוצה את שתי האופציות בקשר בריא ומקדם. אם את מוצאת עצמך לפחות בשתי דוגמאות- את בן זוג שתלטנית!

רוצה זוגיות בריאה, עמוקה וארוכת טווח? אפשר גם אחרת! 
את לא חייבת להיות במעקב אחרי בן זוגך ולהרגיש בטוחה. 
רוצה לדעת איך? לפרטים נוספים לחצי כאן!